FAQ

Jeśli nie widzisz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie - napisz do nas biuro@ncdcbusinessrace.pl

Tak, nie ma ograniczenia w ilości zgłoszonych sztafet wiele firm wystawiało po kilka, a nawet kilkanaście sztafet.

Drużyny można zgłaszać do 15 maja 2024 roku. Do 30 kwietnia 2024 roku można dokonywać zmian rozmiarów zamawianych koszulek.

.

Pakiet startowy dla 4-osobowej drużyny kosztuje 699 zł netto (8% VAT) / 754,92 brutto, natomiast pakiet drużyny Super Bohaterów 799 zł netto (8% VAT) z czego 100 zł przekazujemy na wsparcie Fundacji Liga Super Bohaterów,

Pakiet startowy zawiera:
· możliwość wzięcia udziału w Biegu
· 4 koszulki techniczne z logo firmy na tyle koszulki
· 4 numery startowe
· pasta party w Biurze Zawodów podczas wydawania pakietów startowych
· 4 medale (wręczane na mecie po ukończeniu biegu)
· atrakcyjny katering dla całej drużyny po biegu
· zdjęcia z biegu i ścianki foto do pobrania
· możliwość bezpłatnego wzięcia udziału w cotygodniowych treningach przygotowujących do startu (od 15 marca)
· woda na trasie i mecie

Pomiaru czasu odbywać się będzie za pomocą chipa znajdującego się w pałeczce.

Oczywiście, zapraszamy niebiegającą część firmy do kibicowania. Po biegu kibice mogą przyłączyć się do wspólnego piknikowania.

Tak, jest możliwość zamówienia dodatkowych koszulek po zalogowaniu się do panelu zgłoszeniowego.

Nie, strefa piknikowa będzie otwarta dla wszytskich.

Płatności można dokonać za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego, na podstawie faktury proformy, która zostanie przesłana na adres e-mail podany w zgłoszeniu. Można również opłacić proformę elektronicznie za pomocą guzika „zapłać elektronicznie” znajdującego się na proformie.

Jeśli podczas rejestracji nie udało się załączyć logo firmy, można je dodać w każdej chwili po zalogowaniu się panelu rejestracyjnego.

Tak, zmiany składu zawodników w sztafetach można dokonać do 30 maja 2024 roku przez zalogowanie się na panelu uczestnika.

Tak, będą zorganizowane 3 obiegi trasy przed startem. Daty będą opublikowane z wyprzedzeniem na naszej stronie www oraz FB.

Trasa będzie oznakowana na całej długości taśmą. W newralgicznych miejscach na trasie będą stali wolontariusze.

Na terenie imprezy będzie działał depozyt, gdzie każdy będzie mógł zostawić swoje rzeczy.

W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu z organizatorem będzie można odebrać pakiet w miasteczku biegowym w sobotę.

Kolejność startu ustalacie sami, zawodnik startujący jako pierwszy dostaje nr startowy z literką A, jako drugi z literką B itd. Nie ma potrzeby zgłaszania kolejności startu do organizatora. Dodatkowo na numerze startowym oznaczonym literką „D”, po lewej stronie znajduje się bon na pakiet piknikowy dla drużyny.

Scroll to Top